пятница, 12 марта 2021 г.

 

სასწავლო პროექტის გეგმა


1.პროექტის სახელწოდება:
  
         დ  ი  ნ  ო  ზ  ა  ვ  რ  ე  ბ  ი 
2.პროექტის მთავარი იდეა 

  •   დინოზავრების სახეობები, წარმოშობა და გადაშენება.

3.პროექტის აქტუალობა:

  •   მოსწავლეებმა გააცნობიერონ საკითხი:  65 მილიონი წლის წინ გადაშენებული   ცხოველების ნამარხები და ნაკვალევები თანამედროვე ცხოვრებაში.

4.პროექტის მიზნები:


  • მოსწავლეები გაიგებენ, რა სახეობის დინოზავრები არსებობენ;
  • როგორ განსხვავდებოდნენ ისინი ერთმანეთისაგან ვიზუალურად;
  • როგორ წარმოიშვნენ და რატომ გადაშენდნენ;
  • მოსწავლეებს განუვითარდებათ ინფორმაციის მოძიების, გაანალიზებისა და დამუშავების უნარი;
  • შეძლებენ საჭიროების მიხედვით მოძიებული ინფორმაციის დახაეისხებას;
5.მონაწილეთა ასაკი:
მე-3   კლასი (9-10) წელი
6.ვადები/ხანგრძლივობა:

  • 2-3 კვირა
  • 7.მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას:
  • პრეზენტაცია;
  • ვიდეო მასალა;
  • ნახატების გამოფენა;

8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
  • ატლასი დინოზავრებზე;
  • ინტერნეტი;

9.პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები):

  • მოსწავლეები იყოფიან 4 ჯგუფად და ინაწილებენ ფუნქციებს:                                              ა)   I ჯგუფი: დინოზავრების წარმოშობა;                                                                                                     ბ)  II ჯგუფი:  ხორცისმჭამელი დინოზავრები;                                                                                         გ)  III ჯგუფი: ბალახისმჭამელი დინოზავრები;                                                                                დ) IV ჯგუფი: დინოზავრების გადაშენება;
  • ექსკურსია სათაფლიაში;
  • ჯგუფები მოიძიებენ ინფორმაციას, აანალიზებენ მოძიებულ მასალას და აკეთებენ სლაიდშოუს;
  • თითოეული ჯგუფი ახდენს მოძიებული მასალის პრეზენტაციას;
  • შეფასება: შეფასების დროს გავითვალისწინებ მოძიებულ მასალას, პრეზენტაციას და მოსწავლეთა აქტიურობას;                                      
  •   10.საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი1.                                                                                                                  1.საგნებთან კავშირი: ისტი, ბიოლოგია                                                                        2.ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: 
  • მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემისათვის აუცილებელი უნარ-ჩვევები;
  • მოსწავლეს შეუძლია მართებულად ჭარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად;
  • მოსწავლეს შეუძლია მოიძიოს და წაიკითხოს სხვადსხვა სახის ტექსტები;

მოსწავლეს შეუძლია დისკუსიაში მონაწილეობის ჯგუფური და ინდივიდუალური სტრატეგიების ეფექტურად გამოყენება
11.პროექტის ხელმძღვანელი ( მასწავლებელი);
              ჯანაშია ლალი




Комментариев нет:

Отправить комментарий